


















הכירו את המותגים שלנו
גלריה

שופרסל Online
כדי לספק ללקוחותיה פתרונות מתקדמים ואיכותיים, שופרסל מפעילה אתר לקנייה מקוונת, הנותן מענה מלא לצורך ההולך וגובר בערוץ זה בקרב הציבור. באמצעות רכישות באתר האינטרנט, ציבור הלקוחות יכול לחסוך זמן רב של נסיעה לסניף, בחירת מוצרים, עמידה בתורים וכדומה, וכן להימנע מהצורך בסחיבת מוצרים עד הבית. מדי שבוע רוכשים עשרות אלפי לקוחות מוצרי מזון, פארם, ניקיון ומוצרי צריכה שונים לבית באמצעות "הסניף הווירטואלי". משנה לשנה החברה מציגה צמיחה ניכרת במכירות בערוץ זה.
החברה משקיעה משאבים ומאמצים רבים כדי להבטיח ללקוח חוויית קנייה מיטבית, החל מתהליך ההזמנה ועד לקבלתה בבית הלקוח, בדגש על ההיבטים הבאים:
טכנולוגית – פלטפורמה המאפשרת הזמנה קלה ואינטואיטיבית ובדיקה תדירה של המוצרים הטכנולוגים השונים בשוק. כדי למקסם את פוטנציאל חוויית הגלישה באתר ובאפליקציה.
לוגיסטית – הקמת תשתיות לוגיסטיות, המאפשרות לחברה לספק ללקוחותיה את המוצרים בזמן הנכון וברמה הגבוהה ביותר, לרבות הבטחה למזון טרי ופירות וירקות מובחרים. זאת, תוך שמירה על שרשרת הקירור הדרושה לשם שימור טריותם של מוצרים אלה.
שירות לקוחות – תמיכה טכנית לאתר בכל נושא, לרבות זמני המשלוחים, מתן מענה ללקוחות עד שעת המשלוח האחרון ומענה לשאלות ובעיות הנוגעות למשלוחי האונליין.
מועדון הלקוחות החדש - בחודש אוקטובר 2021 יצאה שופרסל בתוכנית חדשה לחברי מועדון הרשת, בשיתוף הארנק הדיגיטלי של פייבוקס, תחת השם "שופרסל SUPREME". התוכנית מותאמת לטרנדים הצרכניים העכשוויים ומשלבת צבירה של מטבעות דיגיטליים, והיא מאפשרת ללקוחות להפוך את הקניות שלהם להטבות. על כל קנייה בשופרסל, צוברים הלקוחות מטבעות דיגיטליים, שאותם ניתן להמיר בקניות ברשת שופרסל, ברשת Be וביותר מ-150 רשתות, חברות ומסעדות באמצעות אפליקציית פייבוקס. בתוכנית החדשה יוכלו לקוחות המועדון לרכוש מוצרים באמצעות המטבעות הדיגיטליים ולקבל הטבות צרכניות גם מחוץ לקבוצה.

שופרסל הכל בשבילי




































.jpg)


