top of page

הסדרי נגישות בשופרסל

חברת שופרסל פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיהם. מנהלי ועובדי החברה ישמחו לסייע בכל פנייה.

 

רכז נגישות

במידה ונתקלתם בקושי בנושא נגישות, או שיש לכם הצעה לשיפור, נשמח אם תפנו אל רכז הנגישות בחברתנו :

 צחי כהן

טלפון : 03-9481918

דואר אלקטרוני: Negishut@shufersal.co.il

 

נגישות בסניפי רשת שופרסל (לפתיחה בקובץ PDF)

לטבלת פירוט הסדרי הנגישות בסניפי שופרסל - לחץ כאן

לטבלת פירוט הסדרי הנגישות בסניפי יש חסד- לחץ כאן

  1. חניות נגישות – פרוט סניפי הרשת בהן קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים.

  2. שירותי נכים - פרוט סניפים בהם קיימים שירותים נגישים.

  3. עמדות נגישות - בכלל הסניפים קיימות עמדות שירות נגישות בקופה, לרבות מכשיר עזר לשמיעה מסוג "לולאת השראה".

  4. כיסא נגיש - במידה ויש קושי בעמידה ממושכת ניתן לבקש כיסא מותאם בעמדת שרות לקוחות.

  5. עגלות קניות - ניתן לבקש עגלת קניות בעמדת שירות לקוחות ללא צורך בשימוש במתקן להוצאת עגלות.

  6. קולנועיות - בחלק מהסניפים קיימות קולנועיות (לפירוט לחץ כאן).

  7. מערכת - RightHear בחלק מסניפי שופרסל הותקנה מערכת לצורך התמצאות והכוונה בעזרת אפליקציה קולית למידע נוסף אודות המערכת והשימוש בה לחץ כאן.

 

 אתר האינטרנט

כחלק מהתאמות הנגישות שביצענו, דאגנו גם לביצוע התאמות באתר האינטרנט שלנו, כדי לאפשר לכל הלקוחות שלנו ליהנות מחוויית גלישה נוחה, נעימה ונגישה.
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013, בכפוף לסייגים הבאים:

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA ועל פי הקווים המנחים של מסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותומך בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת - בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ביותר.
באתר קיים "כפתור נגישות" המאפשר הגדלת גופן, שינוי ניגודיות, צפייה באתר בגווני אפור, עצירת תנועתיות ומעבר לניווט בעזרת מקלדת.
האתר נגיש בצורה הטובה ביותר בדפדפן כרום (CHROME) ובשימוש בקורא מסך NVDA.

 שירות נגיש בסניפים

  • מותרת כניסה עם חיית שירות וכלב נחיה

  • ניתן לקבל שירות ללא המתנה בתור עם הצגת תעודת "פטור מתור"

  • ניתן לבקש הקראה של מידע בסניף

  • ניתן לבקש סיוע בהורדה ונשיאת מוצרים

שירות לקוחות טלפוני

בכל שאלה ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו בטלפון חינם 6680* ,
בפנייה באתר (באמצעות ערוץ "צור קשר").
ובאמצעות וואטסאפ בטלפון 052-7986644.

שעות הפעילות של מוקד שרות לקוחות הינן כדלקמן:
א – ג בין השעות 09:00-22:00
ד-ה בין השעות 09:00-23:00
ימי ו – 09:00-15:00
בנושא חשמל ופנאי – שעות הפעילות 09:00-16:00

bottom of page