אחריות מוצרי חשמל בשופרסל

 

בתוך אריזת המוצר קיימת מדבקת אחריות ותעודת אחריות
לצורך קבלת שירות מהיבואן, הנך מוזמן לגשת לדוכן שירות הלקוחות, 
על מנת למלא במדבקת האריות ובתעודת האחריות את מועד סיום תקופת האחריות וכן פרטים נוספים, לצורך קבלת שירות על ידי היבואן/יצרן.
 
במידה והמוצר יסופק לביתך, אולם לא נדרשת התקנה ו/או הדרכה על ידי היבואן, מדבקת האחריות ותעודת האחריות, הכוללות פרטים מלאים, ימסרו לך במעמד האספקה.
 
לידיעתך על פי סעיף 18א (א1) (2) לחוק הגנת הצרכן שלהלן, די בהצגת מדבקת אחריות בלבד (תקופת ומקורית עם פרטים מלאים) לצורך קבלת שירות בתקופת האחריות.
 
"הציג צרכן לעוסק טובין שמודבקת עליהם מדבקת אחריות, לא ידרוש העוסק מהצרכן
להציג את תעודת האחריות כתנאי למתן שירות בהתאם לחיוביו לפי תעודת האחריות"