ביטול עסקה בשופרסל Online

 
 
 בהתאם למדיניות שופרסל,

לא ניתן לבטל עסקה שבוצעה בשופרסל אונליין, עבור  :
1. מוצרים מתכלים
2. מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
3. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
4. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
 
ניתן לבטל עסקה,עד 14 ימים מיום אספקת המוצר, באחת מהדרכים הבאות:
1. בעל פה לנציגה בעמדת שירות לקוחות בסניף.
2. בטלפון למספר: 1-800-565656.
3. בדואר רשום לכתובת: מוקד שירות לקוחות, שופרסל בע"מ, רחוב בנימין שמוטקין 30, ראשון לציון 7536333
4. בדואר אלקטרוני לכתובת :  Online@shufersal.co.il
5. בפקסימיליה למספר: 03-9483838ן.
6. באתר האינטרנט של שופרסל: www.shufersal.co.il 
  בדף ניהול החשבו
  בפנייה דרך קישור שרות הלקוחות באתר.
 
  בכפוף לתקנון שופרסל Online