מדיניות ביטול עסקה בשופרסל
ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מיום אספקת המוצר.
לא ניתן לבטל עסקה שבוצעה בשופרסל אונליין, עבור:
1. מוצרים מתכלים.
2. מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
3. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
4. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה,
קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
מדיניות החזרות וזיכויים – הקניון הכל לבית
1. במקרה שסופק מוצר בטעות או מוצר פגום תוכלו לפנות אלינו ולבקש להחזיר את המוצר, וזאת עד 14 ימים מקבלת המוצר, ובתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
זיכוי בספי על מלוא סכום העסקה יוחזר באותו אמצעי תשלום ששולם, למעט תווי קניה.
2. במקרה בו התחרטתם, תוכלו לבטל את ההזמנה עד 14 ימים מקבלת המוצר,
זיכוי כספי בתוך 14 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מעלות המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבין שניהם,
ובתנאי שהמוצר לא נפגם ושנשמרה האריזה המקורית.
3. ככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.
מדיניות ביטולים והחזרות – מרקטפלייס
מרקטפלייס הינה פלטפורמה בה עסקים שונים מציעים את מוצריהם בעצמם ובאחריותם.
התשלומים מבוצעים מול כל עסק בנפרד. מדיניות הביטולים וההחזרות של כל עסק מפורטת בצמוד למוצר. מוצרים יהיו ניתנים להחזרה תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם לחוק, ובלבד שהמוצרים אינם פסידים (מתקלקלים או מתכלים).
במידה ותרצו לבטל עסקה, ניתן לפנות אלינו בטופס צור קשר או בטלפון 03-9481596 או לפנות ישירות אל הספק דרך היסטוריית ההזמנות.
ניתן לפנות אלנו באחת מהדרכים הבאות:
• דרך שרות הלקוחות בטלפון : 6680* .
• בדואר רשום לכתובת:
מוקד שירות לקוחות, שופרסל בע"מ, רחוב בנימין שמוטקין 30, ראשון לציון 7536333.
• בדואר אלקטרוני לכתובת : Online@shufersal.co.il
• בוואטסאפ למספר טלפון 0527986644.
• באתר האינטרנט של שופרסל: www.shufersal.co.il
בכפוף לתקנון שופרסל Online