דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

החזון והקוד האתי של שופרסל

חזון החברה והקוד האתי משקפים את העקרונות המרכזיים לאורם החברה פועלת, ומהווים מצפן ואמצעי מכוון לעובדי החברה ומנהליה.

חזון שופרסל:

להיות הבחירה הראשונה של כל בית ישראלי ולהוביל את שוק הקמעונאות בישראל. שופרסל מאמינה שניתן להגשים כל חזון עם היסודות הערכיים הנכונים.

הקוד האתי של שופרסל חל על כלל עובדי החברה ולהלן עיקרי הקוד:

ארבעה עקרונות יסוד בתחום האתיקה של החברה המכוונים את פעילותנו היומיומית.
התנהלות עפ"י ערכים אלו היא באחריותנו המשותפת, מתוקף היותנו חברה מהמובילות במשק בתחום המזון. 

  1. ציות לחוק: הקפדה על ציות לחוק מהווה הבסיס להתנהלות עסקית ברשת, וגוברת על כל שיקול אחר. כלל פעילותנו, תבוצע באופן שאינו סותר רגולציה קיימת. 
  1. מניעת ניגוד עניינים: הקפדה על מניעת מצבים הכוללים ניגוד עניינים בהם מנוגד האינטרס הפרטי של אדם לאינטרס של שופרסל. 
  1. שמירה על כבוד האדם: הקפדה על יחס מכבד לכלל העובדים, הלקוחות והספקים איתם אנו עובדים. 
  1. מניעת שחיתות: פעילות למניעת שחיתות בצורה גורפת, הן במערכת היחסים של העובדים עם הלקוחות, ביחסים עם הקהילה, ספקים ועם החברה.  

 לקוד האתי המלא של שופרסל>>


לצד עקרונות  היסוד, שופרסל הגדירה שישה ערכי ליבה.
על ערכים אלו ללוות את הפעילות היומיומית בשופרסל, הן ברמת העובדים והן ברמת המטה וההנהלה. 

ערכי הליבה הם:

  1. הוגנות: שופרסל מחויבת ליחס הוגן, מוסרי ואמין; לנהוג בשקיפות כלפי לקוחות החברה, ספקיה ועובדיה, כדי ליצור דיאלוג פתוח ומערכת יחסים ארוכת שנים.
  1. שירות ומקצוענות: שופרסל חותרת לשירות מיטבי ללקוחותיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ואחראית למקצוענות בלתי מתפשרת של כל אחד מעובדיה.
  1. איכות: שופרסל מחויבת לאיכות המוצרים הנמכרים בסניפיה ולשירות שהיא מספקת. החברה מעניקה חשיבות ראשונה במעלה לחוויית הקנייה החיובית של לקוחותיה ולעמידה בציפיותיהם כבסיס לקשר ארוך טווח.
  1. חדשנות: שופרסל פועלת להמשיך ולהוביל את השוק באיכות המוצרים, במגוון ובחוויית קניה. החברה עוקבת אחר הצרכים המשתנים של הצרכן הישראלי, ומקפידה לתת להם מענה.
  1. מחויבות לעובדים: שופרסל אחראית על כלל עובדיה. החברה מחויבת להוגנות כלפי העובדים, שמירה על כבודם ודאגה לזכויותיהם. שופרסל פועלת לרווחת עובדיה לפיתוח ולקידום אישי ומקצועי.

  2. ישראליות: שופרסל גאה להיות חברה ישראלית, ושמחה לתרום לקהילה ולהתגייס למען אזרחי המדינה. החברה מקדמת את ערך השוויון בקהילה ופועלת לשוויון הזדמנויות לכלל אוכלוסיית ישראל – עובדים ולקוחות כאחד.
1900
סניף ראשון
0
סניפים
0
עובדים
שופרסל דיל + שופרסל דיל EXTRA לקנות כמו שצריך
רשת חנויות בפריסה ארצית, הממוקמות בדרך כלל באזורי מסחר ותעשייה מחוץ למרכזי הערים. חנויות הרשת מאופיינות במחירי Discount, ובמגוון מוצרים רחב.
איתור סניפים
שופרסל שלי יותר קרוב, יותר שלי
סופרמרקטים שכונתיים הממוקמים במרכזי הערים. הפורמט מספק לצרכנים נוחות, שירות, קירבה, זמינות וטריות . בחנויות "שופרסל שלי" ניתן דגש על יחס אישי והיכרות מעמיקה עם צרכיו של הלקוח המקומי.
איתור סניפים
שופרסל אקספרס קרוב יותר! טרי יותר! משתלם יותר!
חנויות נוחות קטנות במרכזי שכונות המותאמות להרגלי צריכה ונוחות עירוניים המבוקשים כיום.
איתור סניפים
שופרסל Online עולם ענק של קניות
אתר הקניות הגדול בישראל למכירת מוצרי מזון באמצעות הרשת. שופרסל online מכיל את מגוון המוצרים הרחב ביותר שבית זקוק לו – ריהוט גינה, מוצרי חשמל וכמובן מזון.
התחל קניה
חנויות ומתחמי גרין
כחלק ממהפכת הבריאות הישראלית, מבקשת שופרסל לתת מענה לדרישה למזון בריא, טרי ואורגני. מתחמי וחנויות גרין מספקות ירקות, פירות, דגנים, קטניות, מוצרי חלב ועוד, כולם אורגניים
איתור סניפים
מועדון לקוחות שופרסל חברי המועדון מרוויחים יותר
מועדון הלקוחות הגדול בישראל, כולל 1.8 מיליון חברים הנהנים ממבצעים מותאמים אישית, דיוור אישי ובו קופוני הנחה, אירועים מיוחדים הנערכים רק לחברי המועדון.
לפרטים נוספים
כרטיס האשראי שופרסל אין עוד כרטיס כזה!
כרטיס אשראי שופרסל מבית Cal - כרטיסי אשראי לישראל, הינו כרטיס ללקוחות כל הבנקים, המכובד בארץ ובעולם ומעניק לך מגוון הטבות יחודיות.
לפרטים נוספים
הכרטיס הינו כרטיס אשראי לכל דבר, המאפשר פעילות חוץ בנקאית בהתאם להנחיות