דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

שירות וחוויית לקוח

מציבים את הלקוח במרכז

שופרסל רואה חשיבות עליונה בהצבת הלקוח במרכז, תוך שיפור הערך המוצע לו והחוויה שהוא חווה בכל נקודות המגע עם הרשת.

שביעות רצון הלקוחות - תפיסת החברה היא כי מכל לקוח ומכל אירוע ניתן ללמוד ולהשתפר. לכן מבצעת שופרסל שורה רחבה של סקרי שביעות רצון בקרב לקוחות ופעילויות "לקוח סמוי", כמסגרות לבדיקת איכות השירות. כמו כן, דרג ההנהלה הבכירה של החברה מקבל עדכון שוטף על פניות שונות של לקוחות, דן בפניות אלו ובוחן מגמות לשם שקילת צעדים וקבלת החלטות לשיפור רמת השירות ללקוח.

פתרונות טכנולוגיים - החברה מקדמת פתרונות טכנולוגיים לשיפור חוויית השירות, לרבות הטמעת קופות בשירות עצמי החוסכות זמן רב ללקוח על ידי קיצור משמעותי של התור בקו הקופות. בנוסף, החברה מקדמת ומטמיעה מערכות טכנולוגיות לניהול קשרי לקוחות (CRM) שבאמצעותן מתועדים מכלול ממשקיה עם הלקוח, באופן המאפשר לחברה ללמוד ולנתח את כל התובנות העולות מקשרי הלקוחות, ובהתאם להפיק לקחים והחלטות לשיפור חוויית הלקוח. 

מערך שירות הלקוחות - מוקד שירות לקוחות מאחד בתוכו את כלל הקשר עם הלקוחות בערוצים השונים. החברה נותנת מענה טלפוני לפניות לקוחות בנושאים שונים, מפעילה צוות דיגיטל אשר נותן מענה לתחום הרשתות החברתיות וכן מוקד שירות לקוחות חיצוני התומך בפעילות המוקד הפנימי, הכל כדי להבטיח את רמת השירות הגבוהה ביותר ללקוחות הרשת. החברה שמה דגש על קיצור זמני ההמתנה של הלקוחות וצמצומם למינימום האפשרי.

הטמעת עקרונות השירות- החברה מקיימת תדיר הדרכות והכשרות לעובדים על ידי גורמי פנים וחוץ להטמעת עקרונות השירות, ומכניסה את ערכי השירות למדדים שעל בסיסם מתבצעות הערכות הביצועים של מנהלי הסניפים ברשת.

מועדון לקוחות

מועדון לקוחות שופרסל הינו המועדון הגדול בישראל והוא מונה למעלה מ-1.8 מליון חברים.
מטרת מועדון הלקוחות היא ליצור קשר אישי עם ציבור הלקוחות, להכיר את צרכי הלקוח על ידי ניתוח מעמיק של מאפייני הצריכה שלו, להגביר את נאמנותו לרשת ולשפר את חוויית הקנייה שלו תוך הוזלת סל המוצרים הייחודי לו. חברי מועדון הלקוחות נהנים מצבירת נקודות על כל קנייה, מבצעים מותאמים אישית, קופוני הנחה, מבצעים ממוקדים ואירועים מיוחדים הנערכים בסניפים. מפעם לפעם מתקיימות בחברה ׳מסיבות מועדון׳ – אירועים בסניפים שבמסגרתם מוצעות לחברי המועדון הנחות משמעותיות במשך מספר ימים רצופים, על שורה רחבה של מוצרים בקטגוריות השונות.  

1900
סניף ראשון
0
סניפים
0
עובדים
שופרסל דיל + שופרסל דיל EXTRA לקנות כמו שצריך
רשת חנויות בפריסה ארצית, הממוקמות בדרך כלל באזורי מסחר ותעשייה מחוץ למרכזי הערים. חנויות הרשת מאופיינות במחירי Discount, ובמגוון מוצרים רחב.
איתור סניפים
שופרסל שלי יותר קרוב, יותר שלי
סופרמרקטים שכונתיים הממוקמים במרכזי הערים. הפורמט מספק לצרכנים נוחות, שירות, קירבה, זמינות וטריות . בחנויות "שופרסל שלי" ניתן דגש על יחס אישי והיכרות מעמיקה עם צרכיו של הלקוח המקומי.
איתור סניפים
שופרסל אקספרס קרוב יותר! טרי יותר! משתלם יותר!
חנויות נוחות קטנות במרכזי שכונות המותאמות להרגלי צריכה ונוחות עירוניים המבוקשים כיום.
איתור סניפים
שופרסל Online עולם ענק של קניות
אתר הקניות הגדול בישראל למכירת מוצרי מזון באמצעות הרשת. שופרסל online מכיל את מגוון המוצרים הרחב ביותר שבית זקוק לו – ריהוט גינה, מוצרי חשמל וכמובן מזון.
התחל קניה
חנויות ומתחמי גרין
כחלק ממהפכת הבריאות הישראלית, מבקשת שופרסל לתת מענה לדרישה למזון בריא, טרי ואורגני. מתחמי וחנויות גרין מספקות ירקות, פירות, דגנים, קטניות, מוצרי חלב ועוד, כולם אורגניים
איתור סניפים
מועדון לקוחות שופרסל חברי המועדון מרוויחים יותר
מועדון הלקוחות הגדול בישראל, כולל 1.8 מיליון חברים הנהנים ממבצעים מותאמים אישית, דיוור אישי ובו קופוני הנחה, אירועים מיוחדים הנערכים רק לחברי המועדון.
לפרטים נוספים
כרטיס האשראי שופרסל אין עוד כרטיס כזה!
כרטיס אשראי שופרסל מבית Cal - כרטיסי אשראי לישראל, הינו כרטיס ללקוחות כל הבנקים, המכובד בארץ ובעולם ומעניק לך מגוון הטבות יחודיות.
לפרטים נוספים
הכרטיס הינו כרטיס אשראי לכל דבר, המאפשר פעילות חוץ בנקאית בהתאם להנחיות