דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)

שופרסל - כתבות

הסדרי הנגישות בשופרסל

 

מבוא:

חברת שופרסל פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישותיו הייחודיות. מנהלי ועובדי החברה עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל פנייה.
רכז הנגישות בחברתנו הינו שלמה פדידה. במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-5458323
בפקס: 03-9483889
בדאר אלקטרוני: ShlomoFa@shufersal.co.il

 

בסניפי שופרסל ניתן למצוא :

 

עזרים לכבדי ראיה

בסניפי שופרסל הותקנה מערכת RightHear להתמצאות והכוונה קולית עבור ציבור האנשים עם עיוורון ולקויות ראיה. למידע נוסף אודות המערכת והשימוש בה לחץ כאן

עזרים לכבדי שמיעה

בסניפי הרשת קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.

עזרים למוגבלות מוטורית

בסניפי הרשת הגדולים קיימות קלנועיות עבור אנשים עם מוגבלות מוטורית. בנוסף, צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה שתעלה במהלך ביצוע הקניות.

חניות נכים

לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים. במידה ונדרשים הסדרי חנייה מיוחדים ניתן לפנות לרכז הנגישות.

שירותים

במרבית סניפי הרשת מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.

ריהוט נגיש

בכלל הסניפים קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים קופה נגישה ושרות לקוחות, קפיטריות ובתי מרקחת העונים לדרישותיהם.

 

אתר האינטרנט 

באתר האינטרנט של החברה אנו נצמדים להנחיות הנדרשות להנגשה לאתרי אינטרנט,
בתפריט ההנגשה מוצגים אפשרויות המותאמות למשתמשים עם מוגבלויות שונות.
מערכת הנגישות מאפשר לאתר לעמוד בתקינה WCAG 2.0 ברמה AA שנערך ע"י הארגון הבינלאומי W3C ולקיים את הנדרש בהתייחס לסעיף האינטרנט ב-תקנות הנגישות לשירות .

×××ק×× ×תר × ××ש