top of page

המוצרים שלנו

המותג הפרטי שופרסל מציע ללקוחות אלטרנטיבה איכותית ומשתלמת למוצרים הממותגים. שופרסל שמה דגש על איכות המוצרים וקבעה לעצמה סטנדרט איכות.

מעודדים תזונה בריאה ומותאמת במותג הפרטי שלנו

שופרסל דואגת לבריאות לקוחותיה ולרווחתם, ושואפת להגביר את הנגישות של מוצרים המותאמים להעדפותיהם ולצרכיהם. לכל אחת ואחד יש העדפות תזונתיות שונות המותאמות לאורח החיים המגוון של היום. יש המבקשים תזונה בריאה וטרייה, אחרים -תזונה טבעונית, ייתכן שאורח חיים ספורטיבי יצריך תוספי מזון תומכים )כגון חלבון( ואפשר שאילוצי בריאות יחייבו מוצרי מזון נטולי סוכר, לקטוז או גלוטן. קבוצת שופרסל מבקשת להציע למגוון לקוחותיה תזונה המותאמת לציפיותיהם, צרכיהם והעדפותיהם, על מנת לתמוך באורח החיים שאימצו לעצמם - והכל תחת אותה קורת גג.

שופרסל שואפת להתקדם בעקביות בכיוון של ולייצר מוצרים נקיים ופשוטים יותר בכיוון של Label Clean  כחלק ממדיניות החברה, בכל הנוגע למוצרים המיועדים לילדים, המותג הפרטי נמנע מלשווק מוצרים עם צבעי מאכל מזיקים או ממתיקים מלאכותיים. אנו מקפידים על שקיפות מרבית בסימונים ובתוויות המוצרים ומקדישים תשומת לב מיוחדת לנוחות הזיהוי ואיתור המוצרים בקטגוריות השונות באמצעות נראות קטגוריאלית אחידה והדגשה בערוצים השונים. בשופרסל אונליין, לדוגמה, ישנן קטגוריות ייעודיות לאיתור המוצרים השונים לפי העדפות הלקוחות, וזאת לצד מיתוג ברור של כל קטגוריית מוצר והתווית הייעודית לה.

ממועד יישום הרפורמה של משרד הבריאות, אנו משתדלים להימנע ככל האפשר מסימון שלילי. יתר על כן, אנו מתעדפים יצרני מזון המציעים לנו מוצרים משופרים מבחינה תזונתית כמו גם תעריפית, במטרה לתת מענה לציפיות הצרכנים למוצרים המותאמים לצרכיהם לצד הקפדה על תמחור הוגן. במקרים שבהם מתגלה, בטעימה או בפניות לקוחות, מוצר שאינו עומד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו, אנו פועלים באופן מיידי לשיפורו או הסרתו מהיצע המותג הפרטי. נמשיך לפעול להוספת מוצרים ולהעשרת המגוון עבור אוכלוסיות יעד עם צרכים והעדפות תזונתיות.

מחפשים הזדמנות להשקיע?

רוצים לבנות קריירה?

המסלול הירוק: שופרסל GREEN

שופרסל Green, המותג הפרטי הגדול בענף בתחום הבריאות, מציע מאות מוצרים אורגניים ונטולי לקטוז, סוכר או גלוטן ותחליפים למוצרים מן החי )תחליפי חלב ובשר(. תחום הבריאות הפך לחלק מהותי בפעילות השוטפת של שופרסל כבר ב- 2011 עם רכישת רשת החנויות אורגניק מרקט, המחויבת להנגיש אותו לקהל הישראלי בכלל ולבעלי רגישויות בפרט דרך יצירת זמינות למגוון מוצרים במחיר בר השגה. המותג שופרסל Green משולב ב- 96 מתחמי בריאות בתוך הסניפים ברחבי הארץ. שופרסל אחראית לכך שכיום, מוצרים אלו נמצאים כמעט בכל בית בישראל. היא רואה בכניסתן של רשתות שיווק אחרות לתחום בעקבותיה כתמיכה בצעדיה והאצה של המגמה, באופן שמעמיק את האימפקט החברתי. הרשת הוכיחה כי באמצעות יצירת זמינות למוצרים בריאים והצעתם במחיר בר השגה, ניתן להעלות באופן אוטומטי את היקף הצריכה שלהם.

 

העלאת מודעּות לאורח חיים בריא ותזונה מותאמת

שופרסל מקדמת אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת דרך פרויקטים להעלאת מודעות הצרכנים, לצד הנגשת מוצרי מזון איכותיים, בטוחים ומותאמים להעדפות הצרכנים, אנו דואגים גם להנגשה תמחירית. המותג הפרטי של שופרסל, המונה כבר יותר מ6,000- מוצרים, הוא הגדול והמגוון בישראל. בשנים האחרונות שינה המותג הפרטי של שופרסל את הרגלי הצריכה בישראל, עם השקת אלפי מוצרים איכותיים אשר הוזילו את יוקר המחיה. כניסת מוצרי המותג הפרטי לכל קטגוריית מזון מתקבלת באהדה על ידי ציבור הלקוחות ומוכיחה שניתן לייצר תחרות גם בתחומים הנשלטים בידי מותגי על.

 

אבטחת איכות ובטיחות המוצרים במותג הפרטי שלנו

שופרסל מחויבת לשמר ולהבטיח את איכות המוצרים ובטיחותם, מתוך הבנה שפגם במוצרי צריכה עלול להוות סיכון בריאותי ממשי. על אף ששופרסל איננה הגוף המייצר את המוצרים, היא הגורם המשווק אותם ללקוחות ולכן נושאת באחריות כלפיהם. בחברה קיים מערך הבטחת איכות מקצועי האמון על הנושא ומוודא שהמוצרים עומדים בדרישות הבטיחות הגבוהות ביותר ובהתאם לכללי הרגולציה, לרבות חוק הגנת בריאות הציבור (מזון). מעבר לבטיחות המוצרים, שופרסל שמה דגש על איכותם וקבעה לעצמה מערכת ניהול איכות.

מערך הבטיחות והאיכות של שופרסל כפוף לאגפי התפעול והסחר וכולל מספר מנגנונים, ביניהם מחלקת איכות ורישוי עסקים ותחום איכות ורגולציה - מותג פרטי, הכולל את הגורמים המקצועיים ביותר בתחום, רופאים וטרינריים ומומחי טכנולוגיות מזון. כל מוצר המוצע ללקוח נבחר בקפידה לאחר שעבר את מבחני הביקורת של הרשת. תחום איכות ורגולציה - מותג פרטי הוקם כגוף ייעודי האמון על איכות המוצרים, זיהוי תקלות וטיפול בהן במהירות המרבית. תהליכי הבטחת האיכות והבטיחות הם שוטפים וקבועים, וכוללים שני מרכיבים: בקרה ביחס לספק ולמפעל הייצור ובקרה ביחס למוצרים המשווקים על המדף. התחום מטפל גם בפניות ותלונות לקוחות. אנו מקפידים על בקרת איכות שוטפת באמצעות תוכנית דיגום מעבדתית לבדיקת קבוצות מוצרים ופרמטרים חשובים וניהול פעולות מתקנות. זאת לצד תוכנית שנתית לביקורת מפעלים המייצרים עבור המותג הפרטי.

bottom of page