
נעים להכיר - קבוצת שופרסל
שופרסל היא קבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל. מאז פתיחת הסניף הראשון בשנת 1958, מהווה שופרסל חלק בלתי נפרד מפניה של מדינת ישראל. בהקמתה, היוותה שופרסל מנוע חיוני לפיתוח המדינה הצעירה ולהבאת הקִדמה המערבית ארצה, תוך שינוי חוקי המשחק ויצירת מהפכה בעולם הקמעונאות והצרכנות המקומי. מתחילת דרכה ועד היום מהווה הרשת מצפן בענף הקמעונאות הישראלי, ובכל שנות פעילותה היא ניצבת איתנה מול כלל אתגרי השעה, לצד ולמען הציבור הישראלי. החשיבה החדשנית והמהפכנית אשר הולידה את החברה עומדת בבסיס תהליכי קבלת ההחלטות בה עד עצם היום הזה, כשיצירתיות וחדשנות מניעות את כלל תחומי הפעילות.
תחום הקמעונאות: שופרסל מפעילה מספר פורמטים קמעונאיים בתחום המזון, הנותנים מענה למיליוני ישראלים. הקבוצה מובילה את הקמעונאות המקוונת בישראל, בפרט בתחום המזון, באמצעות אתר ואפליקציית שופרסל Online. פעילות זו נתמכת בשני מרכזי ליקוט ושילוח אוטומטיים חדשניים, במודיעין ובקדימה, המשפרים את איכות השירות, מסייעים בהגדלת מגוון המוצרים ובשיפור זמינותם ואיכותם.
לצידם, מפעילה הקבוצה את רשת Be פארם המתחדשת בימים אלה, המשווקת תרופות, מוצרי נוחות וטואלטיקה, מוצרי טבע ומוצרי קוסמטיקה באמצעות הפעלת חנויות פיזיות ובאון-ליין. כמו כן מפעילה הקבוצה את רשת הסטוק "דן-דיל".
בנוסף, פונה החברה גם לשוק המוסדי באמצעות אתר עסקי ייעודי וחנויות "המפיץ".
מועדון הלקוחות של שופרסל הוא המוביל והגדול בישראל ומונה יותר משני מיליון משקי בית. המועדון מציע מגוון הטבות פרסונליות ושירותים דיגיטליים מתקדמים (כמו קופות בשירות עצמי). להטבות יש פוטנציאל חיסכון של מאות שקלים בחודש למשפחה על הוצאות בתחומי המזון, הפארם, הבית והפנאי. יתר על כן, "שופרסל פיננסים" ממשיכה בביסוס מועדון לקוחות כרטיסי האשראי שלה.
תחום הנדל"ן: פעילות אשר הוקמה מתוך מטרה לפתח ולהשביח נכסי נדל"ן, באמצעות מיקוד ניהולי בתחום הנדל"ן כתחום נפרד. שופרסל נדל"ן מפעילה שטחי נדל"ן מניב, בהם סניפי הרשת במרכז הארץ ושטחי המסחר סביבם המיועדים להשכרה.
לאורך כל שנות פעילותה, שופרסל הציבה את תחום השירות וחוויית הלקוח כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית החברה וכערך מרכזי ומבדל. הקבוצה שומרת על הובלתה בתחום ומשקיעה משאבים רבים במטרה להמשיך ולשפר את הצעת הערך ללקוחות ולהעמיק את נאמנותם. שופרסל משקיעה גם בהטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה לייעל תהליכים ולשפר את השירות.


החזון שלנו
להוביל את שוק הקמעונאות
בישראל ולהיות הבחירה
הראשונה של לקוחותינו
שישה ערכי ליבה של קבוצת שופרסל
שירות ומקצוענות
שופרסל חותרת לשירות מיטבי ללקוחותיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ואחראית למקצוענות בלתי מתפשרת של עובדי החברה.
איכות
שופרסל מחוייבת לאיכות השירותים והמוצרים הנמכרים בסניפיה. אנו רואים חשיבות רבה ביצירת חוויית קניה טובה ללקוחותינו על מנת להבטיח את שביעות רצונם ועמידה בציפיותיהם כבסיס לקשר ארוך טווח איתם.
הוגנות
שופרסל מחויבת ליחס הוגן, מוסרי ואמין ולנהוג בשקיפות כלפי לקוחות, ספקי ועובדי החברה על מנת לייצר דיאלוג פתוח ומערכת יחסים ארוכת שנים.
חדשנות
שופרסל מחוייבת להובלת השוק באיכות ובמגוון המוצרים ובחוויית הקניה. אנו מזהים את הצורך המשתנה של לקוחותינו ודרך התחדשות מתמדת אנו פועלים למתן מענה לצרכים אלו.
ישראליות
שופרסל גאה להיות חברה ישראלית. אנו מחזקים את ערך השוויון בקהילה על ידי יצירת הזדמנות שווה לכלל האוכלוסייה הן כעובדים והן כלקוחות. אנו שמחים לתרום לקהילה ולהתגייס למען אזרחי המדינה.
מחויבות לעובדים
שופרסל מחוייבת להוגנות ואחריות כלפי כלל עובדיה, שמירה על כבודם ודאגה לזכויותיהם. אנו מאמינים בפיתוח וקידום העובדים הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית.
חברי הנהלה

יוסי אמיר
מנכ"ל משותף

שלומי אמיר
מנכ״ל משותף

רו"ח אפרת בינשטוק
משנה למנכ"ל

עו"ד יצחק כהן-יהונתן
משנה למנכ"ל

רו"ח גיל וייס